آخرین اخبار روز دنیا

اخبار فناوری، اقتصادی، سیاسی و تکنولوژی

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

آموزش بستن آپدیت ویندوز ۱۰ به همراه ویدیو

در ویندوز ۱۰ زمانی که آپدیت جدیدی از سوی مایکروسافت منتشر می‌شود سیستم به صورت خودکار این آپدیت را دانلود و نصب می‌کند، درست است که این بروزرسانی‌های از لحاظ امنیتی در برابر آسیب ‌پذیری‌ها عملکرد خوبی دارد اما برای برخی این آپدیت‌های مکرر و حجیم یک مشکل بزرگ برای کاربران است در ادامه چندین روش برای بستن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ را بیان خواهیم کرد.

ویدیو آموزش بستن آپدیت خودکار در ویندوز ۱۰

شما می‌توانید تمامی مراحل آموزش بستن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ را از طریق ویدیو زیر مشاهده نمایید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

مکان های دیدنی اصفهان

به نقل از وب سایت ایرنا 

 

توریستی بودن اصفهان موجب شده همواره در همه فصول، سرشار از مهمانان و مسافران باشد. با اجاره محلی مناسب در اصفهان توسط اتاقک با آسودگی خاطر از شهر زیبای اصفهان لذت ببرید. سایت اتاقک با ایجاد یک دسترسی آسان به شما این امکان را می­دهدتا متناسب با نیاز و بودجه خود، مناسب­ترین محل اقامت را اجاره کنید.

اصفهان کجاست؟


در قلب ایران شهری با شهرت جهانی می­‌درخشد. شهر گنبدهای فیروزه­ای از چنان جذابیتی برخوردار است که زبان برای وصفش قاصر است. شهر رنگ و نور و هنر، شهر فرهنگ، تمدن و اصالت، شهری که در تمام کوچه پس کوچه ­هایش می­توان بوی خوش زندگی را تا اعماق وجود حس کرد. اصفهان زیبا پایتخت فرهنگ و تمدن ایران­زمین که شکوه و عظمتش زبانزد خاص و عام است و در سراسر دنیا به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان به شمار می­رود. شهری که بخش اعظمی از تاریخ ایران را در خود جای داده است. تاریخ و حوادث مختلفی را پشت سر گذرانده که از هر کدام در خود یادگاری بر جای گذاشته دارد و اکنون آن را نصف‌جهان می­نامند. عمارت­ها، باغ­ها و میدان­های باشکوهی که روزگاری محل پادشاهی مردان نامداری در تاریخ این سرزمین بوده و اکنون گردشگاهی برای دوستداران هنر و فرهنگ است که شما هم می­توانید آن را تجربه کنید. اتاقک شما را در این سفر پر از شگفتی در راستای اجاره سوئیت در اصفهان و اجاره مسافرخانه در اصفهان با افتخار همراهی می­کند تا بهترین اقامتگاه را برای سفر خود به اصفهان انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

معرفی وب سایت آوینا اویل

 

فروشگاه اینترنتی آوینا اویل ارائه دهنده انواع روغن های گیاهی مانند روغن خراطین، روغن بادام، روغن زیتون و ... است که هدف از تاسیس سایت ارائه محصولاتی ۱۰۰ درصد اورجینال به مشتریان است. 

آوینا به چه معنا است؟

آوینا را اگر در زبان کردی پیگیری کنیم به معنای عشق است و در زبان فارسی شامل اوستایی و پهلوی به معنای بانوی پاک یا همان بانویی که مثل آب زلال است.

همه محصولات ارائه شده در فروشگاه آوینا  به صورت ۱۰۰ درصد ارگانیک و بدون هیچ گونه مواد افزودنی به صورت خانگی تهیه شده است.تمامی روغن‌های گیاهی اوینا با بالاترین کیفیت به صورت طبیعی با قیمت مناسب برای استفاده بانوان گرامی آماده شده است.

هدف نهایی ما از تاسیس این فروشگاه کمک به گسترش استفاده از محصولات ارگانیک در میان خانواده‌های محترم ایرانی است تا بیش از پیش از محصولات صنعتی و شیمیایی فاصله گرفته و آینده درخشانی را برای نسل‌های آینده این مرز و بوم رقم بزنند.

 

اهداف آوینا اویل

امیدوار هستیم با جلب اعتماد شما مشتریان گرامی و ارائه محصولات با کیفیت همراه با پشتیبانی مناسب از خریدهای شما بتوانیم ۳ شعبه خود را امسال در نقاط مختلف ایران عزیزمان افتتاح نماییم و سهم خود را در کاهش مصرف محصولات تقلبی موجود در بازار و ارائه محصولات ۱۰۰ درصد خالص و خانگی و ترویج فرهنگ استفاده است محصولات ارگانیک ایفا کنیم.

کیفیت همواره خط قرمز ما قرار داشته و خواهد داشت و اعتماد شما به خود را بزرگترین سرمایه خود می دانیم. لطفا با معرفی فروشگاه به خانواده محترم، دوستان و آشنایان شما نیز در این هدف سهیم باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

معرفی انواع روغن گیاهی و فواید آن

روغن های گیاهی همانطور که از اسمشان پیداست به روغن هایی که از گیاه گرفته می‌شوند را روغن گیاهی گویند.
چربی های اشباع نشده تک پیوندی و چند پیوندی نمونه ای از چربی در روغن های گیاهی به شمار می‌روند. 
این چربی های اشباع نشده به کاهش کلسترول خون کمک کرده و در نهایت منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می‌شود.
روغن های گیاهی عموما از دانه‌های میوه ها به دست می‌آید  و نقش مهی در رژیم غذایی افراد دارد.
روغن های گیاهی برای سرخ کردن یا در سالادها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

اجاره باغ و ویلا استخردار در شهریار با وب سایت اتاقک

معرفی کوتاه شهرستان شهریار

شهرستان شهریار به دلیل آب و هوای خوبی که دارد منطقه‌ای عالی برای گردشگری به خصوص برای تهرانی ها به حساب می‌اید زیرا این شهرستان فاصله‌ی کمی با تهران دارد.

جمعیت این شهرستان حدود ۷۵۰ هزار نفر بوده و در ارتفاع ۱۱۶۰ متری از سطح دریا واقع گردیده است. به لحاظ موقعیت جغرافیایی هم این شهرستان از شمال با شهرهای کرج و قدس، از شرق با تهران و از سمت جنوب با شهرستان­ های رباط کریم، گلستان، اسلام­شهر و از غرب با شهرملارد هم­ جوار است.

اگر قصد سفر به این شهرستان دارید می­توانید به صورت آنلاین جهت اجاره ویلا و باغ در شهریار از طریق اتاقک اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

انواع وسواس و راه‌های درمان آن

درمان وسواس

بیماری وسواس از بیماری‌های شایعی است که افراد زیادی به آن مبتلا هستند. وسواس نوعی رفتار است که فرد آن را بارها تکرار می‌کند و به دلیل انجام مداوم آن و درگیری ذهن با یک موضوع خاص، زندگی فرد اختلال پیدا می‌کند. در حوزه روانپزشکی متخصصان این رشته برای بهبود بیمارانی که وسواس هستند با درمان‌های مناسب توانسته‌اند به بیماران کمک کنند. وسواس انواع مختلفی دارد که شامل وسواس فکری، وسواس شستشو، تقارن، نظم و ترتیب و ... است که برای هر یک از این موارد، درمان‌های متنوعی وجود دارد.

برای درمان بیماری وسواس مراجعه به روانپزشک باتجربه بسیار مهم است. در صورت مراجعه فرد به افراد غیر متخصص، نه تنها بیماری بهبود پیدا نمی‌کند بلکه فرد دچار وسواس مزمن، استرس و اضطراب می‌شود. در مراحل درمان، همکاری بیمار و خانواده او تأثیر زیادی بر طول دوره درمان دارد. اگر فرد بپذیرد که به بیماری وسواس مبتلا است و خانواده نیز او را درک کنند، موجب تسریع در روند بهبودی بیمار می‌شود.

یکی از روش‌های مؤثر برای درمان وسواس، روان‌درمانی است که به بهبود وضعیت بیمار کمک می‌کند. روان‌درمانی توسط روانشناس بالینی صورت می‌گیرد و متخصص با ایجاد شرایط مشابه که وسواس در فرد ایجاد می‌کند، به بیمار اجازه نمی‌دهد واکنشی از خود نشان بدهد و در این شرایط فرد استرس شدیدی پیدا می‌کند. متخصص برای کاهش استرس و تکمیل دوره درمان با این روش، دارویی برای بیمار تجویز می‌کند. فرد در طول دوره درمان به تدریج افکار و اضطراب را کنترل کرده و می‌تواند رفتار خود را مدیریت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اجاره و رزرو هتل آپارتمان و مسافرخانه در قم با اتاقک

 

به نقل از وب سایت راسخون

 

اگر قصد سفر به شهر زیارتی قم دارید بد نیست قبل از سفر اقامتگاه مد نظر خود را اجاره کنید تا زمان رسیدن دیگر درگیر اجاره اقامتگاه نباشید. 

 اگر پیش از شروع سفر خود، از طریق یک مجموعه مطمئن و قابل‌ اعتماد محل سکونت خود را که میتواند یک سوئیت، هتل ، هتل آپارتمان ، یک اتاق در مسافرخانه و حتی ویلا یا خانه باشد را انتخاب کنید، که این انتخاب درست  استرس سفر شما رو به حد زیادی کاهش داده و باعث آرامش و راحتی شما درطی مسیر مسافرت خواهد شد.

مجموعه اتاقک یکی از معتبر‌ترین وبسایت‌های موجود برای اجاره انواع سوئیت‌ها، ویلا و خانه در شهر مقصد شما عزیزان می‌باشد. اگر قصد مسافرت به شهر قم را دارید چه زیارتی و چه کاری، با اجاره سوئیت در قم توسط اتاقک با خیال راحت سفر کرده و بهترین‌ها را برای خود فراهم کنید. شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده و طبق نیاز خود محل سکونت مورد تایید خودتان را انتخاب کنید و در جهت داشتن یک سفر عالی و با آرامش قدم بردارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

هر آنچیزی که می‌بایست درباره قم بدانید

استان قم با مرکزیت شهر قم به عنوان کوچکترین استان ایران شناخته شده است. این استان دومین شهر مذهبی ایران و در 140 کیلومتری پایتخت ایران (تهران) واقع شده است. این استان یکی از شهرهای مرکزی ایران به شمار می­رود و با استان­های تهران، سمنان، مرکزی و اصفهان همسایه است. از آنجا که این شهر در محدوده­ کویری و بیابانی قرار دارد، دارای آب‌و‌هوای گرم و خشک است. قم در تابستان­ها هوایی گرم و در زمستان­ها هوایی سرد و خشک دارد. شهر قم به دلیل اماکن زیارتی و طبیعت بکری که دارد، همواره گردشگران و زائران زیادی را از ایران و کشورهای دیگر به سمت خود می­کشاند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی