آخرین اخبار روز دنیا

اخبار فناوری، اقتصادی، سیاسی و تکنولوژی

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

هرآنچه باید درباره انتخاب، خرید و نگهداری پلاستیک گلخانه بدانید

همچنین با رعایت نکاتی که گفته شده طول عمر نایلون گلخانه خود را افزایش دهید. پوشش پلاستیکی گلخانه یکی از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده، برای احداث یک گلخانه است.
پوشش پلاستیکی گلخانه یا نایلون گلخانه یکی از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده، برای احداث یک گلخانه است. انتخاب یک پلاستیک با کیفیت و با مشخصات مورد نیازتان از مهمترین اقدامات قبل از احداث گلخانه است. در این مقاله به طور کامل شما را در انتخاب پلاستیک گلخانه، نصب و نگهداری از آن راهنمایی می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

معرفی انوع رولیک برای نوار نقاله

تسمه نقاله یا نوار نقاله ((conveyor belt) طبق تعریف ویکی پدیا وسیله یا جزء حمل کننده یک سامانه انتقال مواد تسمه‌ای است. 

سامانه نوار نقاله که کانوایر هم گفته می‌شود یکی ازانوع متعدد سیستم های نوار نقاله ای است اما در این مطلب می‌خواهیم در مورد ابزار و جزئی مهم از نوار نقاله صحبت کنیم.  

رولیک ها یا به اصطلاح هرزگردها (Roller) به قطعات استوانه‌ای شکلی گفته می‌شوند که در سیستم های تسمه نقاله به کار گرفته می‌شوند. اغلب این نوارهای نقاله در بالا و پایین تسمه قرار می‌گیرند و به وسیله‌ی یک موتور شروع به چرخش به دور خود می‌کنند رولیک‌ها به تسمه نقاله متصل هستند و با چرخش رولیک نوار نقاله هم به حرکت در می‌آید.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

اجاره بی دردسر ویلا در شمال

راهنمای سفر و اجاره ویلا در شمال

به نقل از وب سایت ایران تراول کمتر کسی است که با شنیدن نام جاده چالوس، رشت و ساری یا چمخاله به دوران کودکیش پرتاب نشود و بوی سرسبزی گل و گیاه در سرش نپیچد. روزهایی که سوار بر پیکان پدر، لحظه به لحظه چالوس را زندگی کردیم یا با قطار شلوغ میدان راه‌آهن را به ساری رساندیم. قصه ما و شمال چیزی فراتر از یک سفر تفریحی و خوش‌گذارندن است؛ ارتباط عمیقی که با تعطیلی چند روزه ادارات، این خطه سرسبز را به اولین مقصد مردم هر کوی و برزن تبدیل می‌کند. طبیعت بکر و زیبای شهر به شهر گیلان و مازندران و گلستان، در کنار حس نوستالژی و شگفت‌انگیز آن، نه تنها مردم را از جنوبی‌ترین نقاط ایران به این خطه می‌کشاند، بلکه توریست‌های بسیاری را از کشورهای دیگر ترغیب به حضور در شمال کشور می‌کند.

اجاره ویلا در ساری، رشت و مازندران و سپری کردن چند روز در میان جنگل زیبای لفور یا سواحل اعجاب‌انگیز انزلی می‌تواند خاطرات زیبا و دلنشینی را برای هر کسی رقم بزند. در ادامه راهنمای سفر و اجاره سوئیت و ویلا در شمال آورده شده است. با ما همراه باشید تا سفری دلپذیرتر از همیشه داشته باشید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

مراحل صادرات پسته

صادرات پسته ایرانی و مراحل آن، پسته از جمله مهم ترین محصولات صادراتی بخش کشاورزی ایران به شمار می آید. پسته به دلیل ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد کشور به عنوان یک محصول صادراتی بسیار با اهمیت بوده و به همین دلیل مورد توجه بازرگانان، تجار و سرمایه گذاران زیادی می باشد.مرکز بازرگانی فردوسی، با سابقه چندین ساله در حوزه ی صادرات پسته ایرانی، آمادگی دارد که با استفاده از توان فنی و تخصصی پرسنل با تجربه خود، شما عزیزان را در خصوص صادرات پسته ایرانی راهنمایی و مشاوره نماید. با مرکز بازرگانی فردوسی همراه باشید تا شما را با صادرات پسته ایرانی و مراحل آن آشنا کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی