آخرین اخبار روز دنیا

اخبار فناوری، اقتصادی، سیاسی و تکنولوژی

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آموزش بستن درب لپ تاپ‌های ویندوزی بدون خاموش شدن دستگاه

مطمئنا با این مورد مواجه شده اید که هنگام بستن درب لپ تاپ، لپ تاپ به صورت اتوماتیک به حالت خواب یا Sleep می ‌رود. در این آموزش می‌خواهیم تنظیمات بستن درب لپ تاپ را به شما آموزش دهیم تا مطابق با سلیقه‌ی خود تنظیمات مربوطه را انجام دهید. 

زمانی که می‌خواهید از یک مانیتور خارجی استفاده کنید شاید نیازی نباشد که درب لپ تاپ باز باشد اما نکته‌ای که وجود دارد به صورت پیش فرض زمانی که درب لپ تاپ را می‌بندید سیستم شما به حالت Sleep می‌رود.

خوشبختانه با تغییر تنظیمات کوچک و ساده شما به راحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

چرا هر کسب و کار نیاز به یک وب سایت دارد؟

چرا هر کسب و کار نیاز به وب سایت دارد؟ این سوالی است هر کسب و کار از خود می‌پرسد. 

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و دیجیتالی شدن مردم نیاز است که هر کسب و کار وب سایت داشته باشد، اما بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از طریق شبکه های اجتماعی این کار را انجام دهند در این مطلب به بررسی اینکه چرا هر کسب و کار به وب سایت نیاز دارد خواهیم پرداخت. 

حضور قوی و پررنگ یک کسب و کار در فضای آنلاین به خصوص وب سایت می‌تواند در آمد کسب و کار را بسیار افزایش دهد. بله کیفیت وب سایت شما بر نتایج آن تاثیر می‌گذارد.

بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کار ها هنوز برای ورود به فضای آنلاین مردد هستند زیرا احساس می‌کنند به اندازه‌ی کافی از فناوری آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وب سایت را مدیریت کنند و سایر شرکت ها هم دغدغه هزینه و قیمت را دارند.

خبر خوب این است که راه حلی برای تمامی این دغدغه ها وجود دارد اما اگر هنوز نیاز به دلیل و برهان دارید ما در ادامه دلایل مهم وجود یک کسب و کار در فضای آنلاین را ذکر خوایم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی

خرید اکانت پریمیوم از وب سایت های خارجی

 

مطمئنا بسیاری از شما که در حال حاضر این مطلب را می‌خوانید به دنبال خرید اکانت پریمیوم از وب سایت های خارجی مانند اسپاتیفای، اپل موزیک، فری پیک، گراملی و ... هستید. 

خرید یا تمدید اکانت های پریمیوم حداقل در ایران کار بسیار دشورای است و هر شخصی نمی‌تواند به راحتی اکانت مد نظر خود را خرید کند دلیل آن هم به دو موضوع اصلی بر می‌گردد. 

  1. تحریم های مربوط به تبادلات مالی
  2. عدم دسترسی به ویزا کارت، پی پل و سایر حساب‌های بین المللی

البته قیمت دلار هم می تواند یکی دیگر از علل عدم توانایی خرید برخی از اکانت ها باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی زمانی